
فروشگاه اینترنتی خوبش
تحت نظارت مستقیم شرکت آسیا رفاه گستر ویـرا
فروشگاه ایترنتی خوبش با هدف ارائه کلاهای مورد نیاز مردم و حمایت از تولید داخلی براي گروه ها و اقشار مختلف جامعه با همكاري و مشاركت متخصصين باتجربه تشكيل شده است. اين مجموعه جهت دسترسي آسان و راحت مشتريان به خدمات و كالاي با كيفيت همواره از جدیدترین فناوری های روز در حوزه IT ، كانال هاي توزيع ، بازاريابي و مدیریت مالی استفاده می نماید . شركت تعاوني آسيا رفاه گستر ويرا به عنوان مالک فروشگاه، نيروي انساني توانمند، خوش فکر و دارای ایده های خلاقانه را بزرگترین مزیت رقابتی خود می داند و با تحليل شرايط اقتصادي و اوضاع بازار بهترين پيشنهاد را براي مشتريان جامعه هدف مد نظر ، ارائه مي دهد.
فروشگاه خوبش همواره در جهت شناسايي توليد كننده هايي كه مشتري مداري را سرلوحه كار خود قرارداده اند و به دنبال ارائه كالا با كيفيت وشرايط مناسب به مشتريان هستند ، گام برمي دارد .
فروشگاه خوبش در روند گزينش و انتخاب تأمين كننده كالا و محصولات به دنبال توسعه پايدار و سربلندی کشورجمهوری اسلامی ایران است . پرهیز ازهرگونه سیاسی کاری و عدم شركت در در کمپین های سیاسی از اولویت ها و در رأس برنامه های کاری شركت مي باشد . کسب روزي حلال ، ايجاد شبكه توليد تا مصرف كننده نهايي ، حفظ شأن و منزلت توليد كننده ، تحويل كالا به مشتري به قيمت واقعي و اجراي اصولي بازاريابي اسلامي مبتنی برارزش های والای انسانی به عنوان اصول مهم و اساسي براي تمامي اعضا شركت تعاوني ، پذیرفته شده است.
خدمات
اعضای تیم ما





اهداف ما
تلاش در جهت رونق اقتصاد کشور از طریق رونقبخشی بهکسب و کارهای كوچك
تلاش در جهت رونقبخشی به کسب و کار کارفرمایان از طریق توانمند سازي كاركنان
تلاش در جهت بهبود دیدگاهها و فرهنگ سازي در خصوص خدمات جديد و به روز
بهبود کیفیت زندگی مشتريان و رضایتمندی آنها

تاریخچه موسسه
فروشگاه اینترنتی خوبش با هدف ارائه و توسعه کالاها و خدمات رفاهي براي گروه ها و اقشار مختلف جامعه با همكاري و مشاركت متخصصين باتجربه تشكيل شده است . اين مجموعه جهت دسترسي آسان و راحت مشتريان به خدمات و كالاي با كيفيت همواره از جدیدترین فناوری های روز در حوزه IT ، كانال هاي توزيع ، بازاريابي و مدیریت مالی استفاده می نماید . شركت تعاوني آسيا رفاه گستر ويرا نيروي انساني توانمند، خوش فکر و دارای ایده های خلاقانه را بزرگترین مزیت رقابتی خود می داند و با تحليل شرايط اقتصادي و اوضاع بازار بهترين پيشنهاد را براي مشتريان جامعه هدف مد نظر ، ارائه مي دهد.

چگونه کار می کنیم؟
شناخت بازارها ، تقاضای بازار و محیط بازاریابی
تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی و صنعتی
تحلیل بازار شامل تحلیل رقبا، عرضه و تقاضا
توصیف کسب و کار، شامل نقاط قوت، نقاط ضعف، مهارتهای مورد نیاز
ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری
شناسایی بخش های بازار و بازار های هدف
تحلیل زنجیره تأمین و مواد اولیه
معرفی محصولات یا خدمات ، برنامه عملیاتی و تولید